Når der er problemer med, at danne en label, kan du gå op i brev-ikonet øverst i højre hjørne for at se fejlmeldinger i systemet. Her kan du finde fejlmeldingen med dit ordre nr. som reference. Det er en god idé at være opmærksom på, hvilket delsystem fejlmeldingen kommer fra.
I dette tilfælde kan vi se, at fejlen kommer fra PostNord API og den siger “Ingen Pacsoft API Nøgle – mangler opsætning”. Det kan betyde to ting. Enten er ordren ved en fejl kommet ind som en PostNord levering, fordi der ikke er sat en fragtsammenknytning op. Hvis der anvendes PostNord betyder det, at der skal sættes en API nøgle op i lagersystem, før der kan genereres fragt labels.
Rediger forsendelsesinformation
Hvis der er en fejl i den indtastede adresse, manglende telefon nummer eller e-mail, så kan du nemt tilføje det til ordren. Du kan blot trykke på rediger knappen for din forsendelses- eller faktureringsadresse. Hvis du vil sende din ordre til faktureringsadressen i stedet for forsendelsesadressen, så kan du fjerne alle oplysninger i forsendelsesadressen.
Skift fragtmetode på din ordre
Hvis du kan se, at din ordre er kommet ind med den forkerte forsendelsestype, eller at ordren kommer til at blive for stor til at kunne sendes med den valgte fragtmetode, så kan du trykke skift fragtleverandør. Her vil du få en liste over de fragtsammenknytninger, som du har oprettet i dit system.
Årsagen til at ordren ovenfor sendes med PostNord, selvom det ikke er en mulighed i Skift fragtleverandør, skyldes, at PostNord er sat som default i Lagersystem. Så alle ordrer uden en fragtsammenknytning vil komme ind som en PostNord levering.