Hvis du har behov for eller lyst til at benytte en anden SMTP server til afsendelse af e-mails fra din Lagersystem-opsætning, så kan du selv indstille den ved at gå til Opsætning > Generel opsætning og så vælge den fane der hedder SMTP Server. Her har du mulighed for at indsætte hostname, port, brugernavn og […]
Opsætning
Opsætning
Toldopsætning
Hvis Lagersystem skal medsende fortoldningsoplysninger, når der bookes forsendelser uden for EU, kan du aktivere fortoldning via Lagersystem og udfylde en række standardindstillinger, som vil gælde for alle dine fortoldninger. Du starter med at gå ind under Fragt opsætning. Her går du ind under kategorien Told. Her kan du aktivere tolddeklaration. Du kan indsætte fallback […]
Betalingssammenknytning
En betalingssammenknytning er den måde Lagersystem bestemmer, hvilken betalingsmetode der skal anvendes til dine ordrer. Hvad er en betalingssammenknytning? Betalingssammenknytning er den måde Lagersystem bestemmer, hvilken betalingsmetode der skal kobles på dine ordrer. Hvis du har en betalingsmulighed i din shop, der hedder “MobilePay”, så skal den tilkobles QuickPay, hvis Lagersystem skal hæve pengene derigennem. […]
Fragtsammenknytning
En fragtsammenknytning er den måde Lagersystem bestemmer, hvilken leveringsmetode der skal anvendes til dine ordre. Vi har lavet en video her, der forklarer, hvordan du sætter fragtsammenknytninger op. Hvad er en fragtsammenknytning? Fragtsammenknytning er den måde Lagersystem bestemmer, hvilken leveringsmetode der skal kobles på dine ordrer. I shops og økonomisystemer kan fragtmulighederne, som kunderne har […]
Lagersystem Windows scanner app
Lagersystems Windows scanner app gør det muligt at behandle dine ordrer fra dit pakkebord, så du kan krydstjekke, at varerne stemmer med ordren samt afslutte ordren fra din computer. Du kan blot koble en scanner til din computer og anvende appen til at bruge Lagersystems normale funktioner, ligesom hvis du brugte en håndterminal. Vær opmærksom […]
Opret brugere i Lagersystem
I Lagersystem har du mulighed for at oprette almindelige brugere og scanner brugere, hvis I gerne vil holde styr på jeres aktiviteter. Det giver også mulighed for, at I kan tildele ordrer til specifikke håndscannere. Almindelig bruger eller scanner bruger? I Lagersystem skelner vi mellem 2 typer af brugere. Det er en almindelig bruger, der […]
Brug af mærkater
Mærkater er en sorteringsfunktion, der giver dig mulighed for at lægge dine ordrer i skræddersyede kategorier. Du kan bruge mærkater til at sortere dine ordrer, og det er op til dig, hvilke mærkater du har brug for, og hvordan du vil bruge dem. Opret et mærkat Du opretter et mærkat ved at gå ind under […]