En betalingssammenknytning er den måde Lagersystem bestemmer, hvilken betalingsmetode der skal anvendes til dine ordrer.
Hvad er en betalingssammenknytning?
Betalingssammenknytning er den måde Lagersystem bestemmer, hvilken betalingsmetode der skal kobles på dine ordrer. Hvis du har en betalingsmulighed i din shop, der hedder “MobilePay”, så skal den tilkobles QuickPay, hvis Lagersystem skal hæve pengene derigennem. På den måde kan du styre, hvor pengene skal hæves, eller om Lagersystem ikke skal hæve noget.
Hvordan laver du en betalingssammenknytning?
For at lave en betalingssammenknytning skal du gå ind på Opsætning og vælge Ordre opsætning.
Når du er inde på Ordre opsætning, så skal du vælge fanen betalingssammenknytning.
Her kan du tilføje nye betalingssammenknytninger ved at trykke på Tilføj ny.
Her skal du indsætte en identifikator og vælge betalingsmetoden for den identifikator. Identifikatoren finder du inde på din shop eller i dit ERP system.
I eksempelvis WooCommerce er betalingsmulighederne under Indstillinger + Betalinger. Så alt der skal gøres herfra er at kopiere de aktive betalingsmuligheder over til Lagersystem. Husk at skrive betalingsmulighederne ind, præcis som de står i din shop både med store og små bogstaver.
Når du har skrevet din identifikator ind, så vælger du den betalingsmetode, der passer til. Hvis du mangler en betalingsmulighed, eksempelvis E-pay, Klarna eller andre, så skal du kontakte support@lagersystem.dk.
Når du har tilføjet betalingssammenknytningen, så er den gemt i dit system. Husk at tilføje betalingssammenknytninger til alle de betalingsmuligheder, som du har i din shop.