Hvis du vil lave ordrehåndtering uden papir, så kan du gøre det i Lagersystem. Det kræver blot, at du har sat scanner brugere op på Lagersystem og har sat Auto Print op på computeren.
Følg vores guide til, hvordan du sætter scanner brugere og Auto Print op:
Når du har fået sat Auto Print og scanner brugere op, så er du klar til at gå i gang med multipluk.
Papirløs Ordrehåndtering
Når du skal igang med papirløs pluk, så logger du ind på din Lagersystem side og går ind på Ordrehåndtering. Her kan du markere de ordre, som du ønsker at sende ud til en scanner. Når du har markeret ordrerne, så vælger du funktionen send til scanner.
Her skal du vælge, hvilken scanner bruger dine ordrer skal sendes ud til. Hvis du ikke har nogle synlige scanner brugere, så skal du oprette dem først. Her kan du følge linket øverst i artiklen.
Når du har sendt dine ordrer ud til den scanner bruger, som du har valgt – så vil du kunne se på Lagersystem, at dine ordrer er sendt ud til håndscanneren.
Inde fra din Lagersystem app så skal du tjekke, at scanneren er logget ind på den rigtige bruger. Her skal du gå ind på menuen og vælge Indstillinger.
Her skal vi finde stedet, hvor der står Scanner bruger. Hvis feltet er tomt, så betyder det, at du ikke har valgt en scanner bruger endnu. Så der skal vi klikke på feltet for at vælge en bruger.
Når du har trykket på feltet, så vælger du det scanner navn, som du har tildelt ordrerne til.
Når du har gjort det, så kan du trykke på retur knappen ↪️ på din håndterminal. Indtil du er ude på startsiden. Her kan du gå ind på funktionen Tildelt.
Herinde vil du få et overblik over de ordre, som er overført til håndterminalen. Du skal markere den ordre, som du ønsker at starte med og herefter trykke Start som enkeltordrehåndtering.
Herfra kan du gå igennem din ordrehåndtering som normalt, og du kan fortsætte med den næste på rækken eller tilføje nye ordrer til håndterminalen på din Lagersystem side.
Papirløs enkeltordrehåndtering med automatisk tildeling
Hvis du scanner stregkoden **NEXTORDER** tildeles næste åbne ordre på ordrehåndteringslisten automatisk til din scannerbruger og loades i din håndscanner.
Så slipper du for den manuelle tildeling til en scannerbruger.
Læs mere her: